Test - ziele nagietka z kwiatem Hipcio

Hej!
Dzisiejszy post to kolejny tester - tym razem spojrzymy bliżej na ziele nagietka z kwiatem. Paczuszka ma 50 gram i kosztowała 5,00 złotych. Z zewnątrz wygląda tak:




Po wyjęciu ziół z paczuszki, widzimy, że są bardzo ładne - zielone, nie pokruszone, mimo, że wzięłam tylko kawałek, tu już natrafiłam na duży kwiatek:


Tak to wygląda nie na zdjęciu :D



Przesypałam do miseczki, króliki już od dawna kręciły się w pobliżu:


Obwąchują...
Księżniczka próbuje, ale bez większego zapału. Baxio nawet nie podchodzi, woli przeszkadzać w robieniu zdjęć.




Łajza zjadła tylko trochę, zdecydowana większość została.


Podsumowując:
Plusy - ładne, długie, zielone kawałki; dużo kwiatów; Księżniczka trochę zjadła
Minusy - większość nie zjedzona, tylko 50 gram za 5,00 złotych (liść morwy kosztował tyle samo, a miała 100 gram i smakowała duuuużo bardziej); 
Ocena: 5/10 - odejmuję pięć punktów, bo u mnie się nie sprawdza, daję pięć punktów, bo zioło jest bardzo ładne i myślę, że innym będzie smakować ;).
To tyle na dzisiaj, cześć!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Test: Jarmuż z Tivo

Na powitanie - Tag Mój Zwierzęcy Przyjaciel

Paczka z Hipcia :D