Test: Jarmuż z Tivo

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was test jarmużu, który przyjechał do nas w ostatniej paczce z Hipcia. Jest z firmy Tivo i za 70 gram zapłaciłam 7,50 zł. 
Tak paczuszka prezentuje się z zewnątrz:


Etykieta typowa dla firmy Tivo, z dopiskiem: ,,kupując ten produkt wspomagasz fundacje Azyl dla królików w Toruniu". Baxio jest z tej fundacji :D.

Tak paczka prezentuje się od tyłu:


A tak wygląda liść jarmużu po wyjęciu z opakowania:




Przełożyłam do królikowej miseczki:


I uszaki od razu się do niej dopadły:





Zwierzaki z radością zjadały jarmuż, przejdźmy do podsumowania:
Plusy: ładne, duże kawałki liści; śliczny, intensywny kolor; smakuje i Baxiowi i Księżniczce; po skończeniu jedzenia nie zostało nic.
Minusy: wysoka cena za małą ilość ziół.
Ocena: patrząc na budżet 7/10 dla mnie, ale dla uszaków bez wątpienia 10/10. Myślę, że jarmuż znajdzie się na liście w kolejnym zamówieniu :D.
Cześć!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na powitanie - Tag Mój Zwierzęcy Przyjaciel

Paczka z Hipcia :D